Мртви мисирки

Турци 3 месеци и започнаа случај. Ги хранам со мешана сточна храна, а понекогаш и посипете пченица, пченка, јачмен и овес. Одење по улицата, грабање трева, одделно копје коприви. Лемење Метронидозол. Некои дијареа, 2 починале, црниот дроб темно зелена боја. Почна да даде кисело млеко. Појави апетит, пердувот почна да изгледа подобро. И ова утро доаѓам - еден лаже и повторно моите магариња се валкани, дијареа во некои. Можеби од Метронидосал? Дали имаат цироза на црниот дроб? За да постигнат рано, тие се уште се мали. Што да правам (Ирина)

Што е проблемот?

Здраво Утврдување токму она што се случи со вашите птици е доста тешко. Дијареа, слаб апетит, летаргија и изнемоштени пердуви - знак на многу болести. Причините за бојата на црниот дроб во зелено исто така се неколку. На пример, тоа може да биде механичка повреда што предизвика прекин на слезината или некаква болест предизвикана од паразитски микроорганизми.

Јас, исто така, може да предложи труење. Можно е дека некои отровни билки во мали количини или низок квалитет на жито, на пример, сточна храна, се влезе во добиточната храна. Препорачувам итно да побарате помош од локален ветеринар. Нека го испита птицата и да направи тестови за лабораториски тестови. Само на овој начин ќе дознаете што мислат вашите мисирки и ќе можат да применуваат ефикасен третман.

За дрогата

Вашите претпоставки за дијареа може да бидат точни. Метронидазолот всушност може да предизвика дијареа кај живината. Колибата на овој лек во вашиот случај се чини дека е точна, но повторно, не е јасно што птиците се болни. Затоа, само инспекцијата на птицата на самото место може да ја разјасни ситуацијата.

Загрузка...

Погледнете го видеото: Јачи су мртви него живи (Ноември 2019).

Загрузка...

Загрузка...

Популарни Категории